comunicat de presa

`Suntem extrem de bucurosi sa fim parteneri ai Festivalului La Vie. Este al doilea an cand ne implicam si ne asteptam ca si aceasta editie sa fie una reusita. Ne dorim sa sustinem comunitatea locala de producatori si sa incurajam consumul de produse autohtone, de calitate. E un trend acesta, tot mai vizibil si in strainatate. Participantii afla povestea noastra, dar si pe cea a celorlalti producatori locali si astfel ne putem bucura de ce producem aici, la noi. Imi amintesc ca anul trecut, dupa festival, am inceput sa primim foarte multe solicitari de la restaurantele din Iasi si in general din zona Moldovei. Este un semn clar ca cei care au avut ocazia sa guste vinurile noastre le-au cautat apoi si in piata HoReCa.`, a declarat Marian Olteanu, manager GRAMMA.

Par deshidratat, aspru si lipsit de stralucire? Am gasit solutia!

Cei prezenti la eveniment vor asculta muzica live si vor fi invitati la o serie de activitati speciale precum plimbari in vie, tururi ghidate, degustari direct din crama, sesiuni de gatit pentru adulti si pentru copii, spectacole de papusi sau yoga in aer liber. La eveniment vor fi prezenti si targoveti, artizani, artisti si producatori locali. Pentru o distributie cat mai buna, vinul va fi servit la pahar, iar soiurile GRAMMA vor fi toate disponibile.

Multe dintre activitatile pe care organizatorii le pregatesc se vor desfasura in podgoria GRAMMA. In cazul tururilor ghidate, participantii vor avea ocazia sa vada cum arata o vie in varsta de aproximativ 50 de ani, sa guste struguri din soiurile Aligote, Feteasca regala si Feteasca alba si le vor fi explicate verigile tehnologice de producere a vinului, de la culesul in ladite, pana la presare si fermentatia controlata.

Pe scena din vie vor concerta 13 artisti si 6 DJ’s, care abordeaza genuri muzicale diferite precum blues, jazz sau reggae. Trupele invitate sunt El Negro, Westroot, Straight from the Bottle, Fanfara Transilvania, Maria Raducanu, Nightlosers, Marcian Petrescu si Trenul de Noapte, Soul Serenade, Trupa Spam, Canaf si Fine it’s Pink.

Aceasta editie a evenimentului va avea si o componenta sociala mult mai puternica. Astfel, 10% din totalul incasarilor provenite din vanzarea biletelor, va fi donat catre Fondul Stiintescu, proiect sustinut de Fundatia Comunitara, care isi propune sa sustina prin proiecte educationale in stiinta, tehnologie, inginerie, arta si matematica, copii si tinerii cu varste cuprinse intre 8 si 18 ani.

In 2016, evenimentul a durat o singura zi si au fost prezenti peste 2.000 de participanti. Pentru editia de anul acesta, organizatorii au pregatit 3 zile pline, la care sunt asteptati aproximativ 10.000 de oameni.

GRAMMA estimeaza ca pana la sfarsitul anului vor mai fi vandute, in medie, 3.000 de sticle pentru fiecare sortiment. De anul acesta, a inceput sa primeasca si solicitari de „private label”, pe care le poate realiza datorita flexibilitatii specifice unui producator de dimensiuni reduse. Astfel, va putea onora comenzile pentru clientii care isi doresc vin GRAMMA in sticle cu etichete personalizate.

Despre GRAMMA Wines

GRAMMA Wines este una dintre cele mai importante companii producatoare de vinuri din nord-estul Romaniei. Acesta, cu o cifra de afaceri de peste 250.000 euro pe an, adica echivalentul a peste 50.000 de sticle, vinde atat la noi in tara, cat si peste hotare, in state precum Letonia, Olanda, Italia si Japonia.

Via detinuta de companie produce aproximativ 100.000 de litri de vin pe an. GRAMMA scoate pe piata circa 11 sortimente diferite, dintre care cel mai bine vandut este vinul Aligote.

Mai multe detalii despre companie si despre vinurile pe care le produce, puteti gasi pe site si pe pagina de Facebook.

Lidl, first timer la Electric Castle: o experienta electrica deopotriva pentru retalier si participanti
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: