Setari Cookie-uri

O noua initiativa globala: 61 de oameni din tari diferite isi propun sa contribuie la o lume mai unita, tatuandu-si corpurile

The World Piece a fost creat in jurul unei singure linii de tatuaj care conecteaza oameni de pe intreaga planeta si transmite ideea ca, daca indraznim sa ne unim, lumea nu se poate destrama.

Echipa motorului gratuit de cautare pentru calatorii momondo.ro lanseaza „The World Piece”, cea mai noua campanie a sa, care ilustreaza cat suntem de pregatiti pentru a ne conecta la nivel interuman. The World Piece a fost creat in jurul unei singure linii de tatuaj care conecteaza oameni de pe intreaga planeta si transmite ideea ca, daca indraznim sa ne unim, lumea nu se poate destrama.

Un nou studiu global realizat de site-ul momondo - „The Value of Traveling 2019: Opening Our World” scoate la iveala faptul ca vedem lumea ca fiind tot mai divizata. Astazi, 49% dintre oameni considera ca exista mai putina toleranta fata de alte culturi decat in urma cu cinci ani. Totusi, majoritatea considera ca sunt mai multe lucruri care ne unesc decat cele care ne despart și ca noi, ca indivizi, putem lua masuri pentru a face lumea un loc mai unit. Studiul sprijina, de asemenea, legatura pozitiva dintre calatorii si o atitudine deschisa fata de ceilalti.

Citește și:

Per Christiansen, VP, EMEA marketing la momondo sustine: „La momondo, misiunea noastra este de a face lumea un loc mai deschis, iar noua noastra initiativa vine in sprijinul acesteia. Calatoriile sunt o modalitate de a ne deschide mintile, oferindu-ne o perspectiva diferita, atat asupra tarilor si culturilor straine, cat si asupra celei in mijlocul careia ne-am nascut.”

Per Christiansen continua: „Pentru a ne impotrivi cumva tendintei unei lumi divizate pe care studiul nostru o demonstreaza, ne-am hotarat sa cream un proiect sub forma unei manifestari vizuale, active, a conectarii dintre oameni. Am rugat persoane din toata lumea, fiecare cu cate o poveste diferita, sa se implice, acceptand sa isi faca un tatuaj sub forma unei linii. De ce? Pentru a demonstra ca, in ciuda diferentelor, umanitatea ne leaga. Am ramas perplecsi cand am vazut ca mii de oameni au aplicat pentru a lua parte la proiect.”

Citește și:

the world piece

Dintre toate acele mii, 61 de persoane provenind din tari si din medii diferite si-au oferit corpurile drept pagini pentru a-si spune povestea si a se angaja sa faca lumea un loc mai unit. Fiecaruia i s-a facut cate un tatuaj unic, creat de catre Mo Ganji, un artist tatuator renumit la nivel mondial. Au calatorit apoi impreuna pentru a-si spune povestile si pentru a sta umar langa umar, creand astfel The World Piece: o operă de arta unica in lume.

Per Christiansen spune: „Calatoriile reprezinta una dintre cele mai bune modalitati de a conecta oamenii. Vrem ca The World Piece sa lanseze o conversatie globala care sa inspire oamenii sa calatoreasca cu o minte deschisa si curioasa: sa ne conectam cu ceilalti si sa descoperim in fiecare zi ca sunt mai multe lucrurile care ne unesc decat cele care ne despart.”

The World Piece este doar una dintre nenumaratele initiative care demonstreaza angajamentul brandului momondo pentru o lume mai deschisa. Printre initiativele trecute se numara: Open World Projects, The Passport Initiative, sprijinul acordat CISV International si The DNA Journey.

Citește și:

Informatii despre competitie:

momondo ofera celor mai inspirate doua persoane sansa de a face parte din proiectul The World Piece. Doi castigatori din tari si culturi diferite vor fi selectati in functie de ceea ce ii motiveaza pentru a vrea sa faca lumea un loc mai unit. Acestia vor castiga o excursie de trei zile la Berlin (incluzand zborul si hotelul) pentru a-si face tatuajele conectoare, create si realizate de catre Mo Ganji. Pana la 20 de alte persoane vor primi cate 1000€ pentru a vizita tara care le-ar deschide cel mai mult mintea.

Vizionare placuta


Kudika
18 Iunie 2019
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.