Setari Cookie-uri

Vacanta de Paste: alege cea mai buna varianta!

Ieftin, scump, departe sau aproape, traditii sau cosmopolit, plaje exotice sau orase istorice – alegeti voi. Ofertele externe pentru Vacanta de Paste si 1 mai sunt destul de multe si diversificate, dar ele respecta tiparul ultimilor ani. Astfel, Grecia ramane pe locul 1 in topul destinatiilor promovate si vandute in timp ce Bulgaria, Egiptul, Tunisia sau Turcia se incadreaza in categoria preferentiala. Conform agentiilor de turism, destinatia preferata de romani pentru Vacanta de Primavara ramane Grecia dar preturile mici si distanta redusa aduc Bulgaria pe un loc fruntas. Exista pe piata si oferte atipice adresate mai ales clientilor cu posibilitati materiale mai mai mari. Astfel Cuba, Thailanda sau Iordania fac obiectul unor pachete turistice peste medie dar cu specific deosebit. Iata mai jos 20 dintre cele mai promovate si vandute destinatii ale primaverii. Daca inca nu te-ai hotarat ce vei face la sfarsitul lui aprilie, inceputul lui mai, poate acesta este un moment potrivit.

Salonic, Grecia

Orasul a fost fondat in anul 315 i.H. in apropierea golfului Thermaikos. La ora actuala, Salonic este al doilea oras ca marime al Greciei si reprezinta o destinatie turistica apta sa satisfaca pretentiile oricarui turist. Dar mai ales cei pasionati de istorie, arheologie si arta vor gasi aici o multime de obiective turistice demne de toata atentia. Metropola greceasca este perfecta si pentru cei care vor sa transforme noptile in zile de dans, Salonicul fiind perfect pentru tineri, pentru distractie si nonconformism. Patru nopti in Salonic va vor costa, de Paste, aproximativ 170 de euro de persoana. In pachet sunt incluse patru nopti de cazare la un hotel de trei stele regim demipensiune, transportul cu autocarul, turul orasului si altele. Mai multe detalii gasiti aici.

Vizionare placuta


Kudika
12 Martie 2008
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.