Unde incep reducerile reale si unde se termina strategia de marketing? Stim foarte bine ca orice companie, indiferent de domeniul in care opereaza, trebuie sa fie bazata pe o matematica profitabila. Biletele de avion gratuite sau vandute la preturi derizorii - 1 euro sau 1 eorocent - sunt extrem de promovate si aduc o multime de clienti interesati, dar din punct de vedere logic, pot ele aduce profit prestatorului de servicii? Iar stelutele din josul ofertei, acelea cu "Taxele de aeroport nu sunt incluse" la ce se refera mai exact? Suntem atrasi de ofertele mici, dar care este pretul real pe care trebuie, de cele mai multe ori, sa il platim?
1 euro, 1 eurocent, 1 dolar sau 1 leu
Biletele de avion la preturi extrem de mici, daca nu gratuite, au si ele cateva stelute demne de luat in seama. Prima dintre ele este cu referire la rezervari. Clientul trebuie sa rezerve si uneori sa plateasca partial sau integral pretul biletului pana la o anumita data - cu mentiunea ca rezervarea se face, uneori, cu luni inainte de data efectiva a zborului.
Promovarea unor astfel de oferte este extrem de mare, dar de obicei numarul biletelor cu pret atat de mic este redus. Asa ca sa nu va mirati daca vi se va raspunde ca biletele pentru o anumita oferta s-au epuizat dar exista si alte alternative. Daca doriti un bilet la pret mic + taxele de aeroport (in cazul in care acestea nu sunt incluse) cel mai bun lucru pe care il puteti face este sa actionati imediat ce s-a lansat oferta.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Cel mai îndrăgit duo revine în forță pe marile ecrane, în Zootropolis 2. Biletele s-au pus la vânzare începând de astăzi
- O călătorie unică în lumea lui Vermeer – Proiecția filmului Vermeer: Retrospectiva la MNAR
- Teatrul Național de Operetă și Musical Ion Dacian a pus în vânzare bilete pentru stagiunea 2025-2026