Vacanta de iarna s-a terminat dar, pentru multi dintre noi, ea a inceput, a decurs si s-a sfarsit prost. Multe dintre agentiile de turism nu si-au respectat obligatiile contractuale iar unele dintre acele oferte tentante de la sfarsitul lui decembrie s-au transformat in sejururi de cosmar. Daca vi s-a intamplat sa primiti mai putin decat vi s-a promis este recomandat sa depuneti o sesizare sau o reclamatie. Astfel, poate, in viitor, aceste probleme se vor remedia.
A treia solutie consta in depunerea unei reclamtii la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor - organul guvernamental abilitat pentru astfel de situatii.
Daca doriti sa depuneti o reclamatie online - ANPC ofera si aceasta posibilitate in masura in care aveti toate actele in format elecronic - nu trebuie decat sa completi campurile libere de aici. Reclamatia dumneavoastra va fi preluata iar circumstantele vor fi investigate de catre personalul autorizat al Agentiei.
In cazul in care se dovedeste ca agentia de turism nu si-a respectat obligatiile veti primi despagubirile care vi se cuvin iar in functie de gravitatea situatiei agentia in cauza va plati o amenda contraventionala. Exista de asemenea posibilitatea ca touroperatorului sa I se ridice temporar sau permanent licenta de turism si dreptul de a presta servicii.