Setari Cookie-uri

Cea mai cautata destinatie de Paste: Grecia

Vanzarile agentiilor de turism vor creste in perioada Pastelui prin includerea zilei de 1 Mai in pachetele turistice, iar destinatia cea mai cautata va fi, potrivit estimarilor reprezentantiilor agentiilor de turism, Grecia.

Potrivit estimarilor directorului de marketing al agentiei de turism J'Info Tours, Cristina Irimia, aproximativ 10.000 de persoane vor folosi serviciile agentiei pentru a calatori cu ocazia Pastelui 2008, iar cele mai cautate destinatii vor fi Creta, Tenerife si Antalya. Aceasta a mai precizat ca "vanzari bune" vor fi si de 1 Mai, iar ca destinatie, agentia ofera Tenerife.

Patronul agentiei de turism Paralela45, Alin Burcea, a declarat, pentru NewsIn, ca estimeaza ca aproximativ 5.000 de persoane vor folosi seviciile agentiei in perioada Pastelui 2008 avand in vedere ca ziua de 1 Mai vine imediat dupa Paste.

"Anul trecut circa 3.000 de persoane au folosit serviciile Paralela 45 in perioada Pastelui iar pentru acest an estimam un numar de 5.000 de persoane pentru ca urmeaza imediat si ziua de 1 Mai", a afirmat Alin Burcea.

Printre destinatiile speciale oferite de agentiile de turism se numara Rusia, Austria si Tunisia.
Alin Burcea a declarat ca, pentru prima data in perioada Pastelui, agentia a inclus in oferta Rusia si Austria. "Ca surpriza in acest an sunt Rusia si Austria, care nu erau pana acum. Destinatii de succes vor fi Creta, Egipt si Bulgaria. Pentru Romania avem putine oferte, cam ce s-a cerut si anul trecut, Neptun, Bucovina, pentru ca si cererea este mai mica", a explicat Burcea.






Articole preluat de pe WallStreet

Alte recomandari:

Cel mai mare mall din tara va fi inaugurat in aprilie

Tarifele in hotelurile de pe litoral vor creste cu 5 - 7%

Finantari de 700.000 de euro pentru dezvoltarea durabila a turismului



Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
19 Martie 2008
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.