Setari Cookie-uri

S-au lansat ofertele low cost pentru toamna-iarna

In perioada septembrie-martie, din cauza traficului turistic mult mai slab decat cel inregistrat in timpul verii, operatorii aerieni obisnuiesc sa promoveze diverse oferte la preturi avantajoase. Atat companiile low cost, specializate pe bilete ieftine, cat si liniile traditionale, care practica atat preturi mai mari cat si standarde mai inalte se intrec in aceasta perioada pentru a atrage de partea lor segmentul turistic calator. Astfel, daca aveti planuri pentru lunile noiembrie, ianuarie, februarie sau martie, profitati de ocazie si rezervati bilete din timp. Decembrie face rabat de la aceasta regula. In general, fiind varf de sezon, sfarsitul anului nu beneficiaza de prea multe promotii.

In perioada septembrie-martie, din cauza traficului turistic mult mai slab decat cel inregistrat in timpul verii, operatorii aerieni obisnuiesc sa promoveze diverse oferte la preturi avantajoase. Atat companiile low cost, specializate pe bilete ieftine, cat si liniile traditionale, care practica atat preturi mai mari cat si standarde mai inalte – se intrec in aceasta perioada pentru a atrage de partea lor segmentul turistic “calator”. Astfel, daca aveti planuri pentru lunile noiembrie, ianuarie, februarie sau martie, profitati de ocazie si rezervati bilete din timp. Decembrie face rabat de la aceasta regula. In general, fiind varf de sezon, sfarsitul anului nu beneficiaza de prea multe promotii.

Potrivit Asociatiei Europene a Transportatorilor Aerieni, in timpul sezonului turistic de vara, 85% din locurile puse la dispozitia turistilor sunt ocupate. Sensibil mai mult decat 65% grad de ocupare in restul lunilor din an. Este firesc prin urmare, ca, odata ce sezonul turistic se sfarseste, companiile aeriene sa introduca noi oferte si promotii cu care sa-si atraga sau fidelizeze clientela.

Citește și:

Principalele companii aeriene low cost, prezente pe piata din Romania, si-au lansat deja oferta de toamna-iarna. Barcelona, Paris, Roma, Venetia sau Madrid sunt doar cateva dintre destinatiile europene care pot fi vizitate cu 20, 30 de euro. Si companiile traditionale, de tipul Tarom sau KLM, au dezvoltat oferte mai ieftine pentru aceasta perioada.

Rezervari timpurii, preturi mai mici

Chiar daca avantajele si dezavantajele achizitionarii unui bilet low cost in detrimentul unui bilet “normal” au fost, sunt si vor fi discutate pe larg in articole special dedicate, promotiile reprezinta ocazii de care, daca aveti ocazia, trebuie sa profitati.

Si in cazul acestor oferte trebuie sa tineti cont de anumite amendamente. Si anume:

1 – Fie ca vorbim de o promotie sau de oferta unei companii low cost, fie ca ne referim la bilete mai ieftine provenite de la companiile traditionale, nu uitati ca numarul de locuri este limitat. De aceea sansele sunt de partea celor care resusesc sa achite respectivul bilet cu minim doua luni inainte de ziua decolarii. In general biletele ieftine nu sunt foarte multe iar promotiile de acest fel, fiind promovate extrem de bine, reusesc sa atraga un numar mare de cereri. Intr-un timp record. De aceea, in acest caz, graba nu strica treaba ci rezolva o vacanta.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
10 Septembrie 2008
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.