Kudika
25 Iulie 2011

Germanwings isi intareste colaborarea cu agentiile de turism si isi mareste in continuare prezenta in marile sisteme centralizate de rezervare (Global Distribution Systems - GDS).

Comunicat de presa

Record de vanzari la Touristica

Germanwings isi intareste colaborarea cu agentiile de turism si isi mareste in continuare prezenta in marile sisteme centralizate de rezervare (Global Distribution Systems - GDS). Dupa inceperea colaborarii cu Amadeus, de la sfarsitul lunii ianuarie, pot fi rezervate zboruri convenabile si prin Travelport. Travelport este operatorul sistemelor globale de rezervare Galileo, Worldspan si Apollo. Cei doi parteneri au semnat deja contractul in acest sens.

Germanwings utilizeaza o solutie tehnica inteligenta pentru efectuarea vanzarilor prin canalele GDS. Astfel, companiile aeriene low-cost evita o serie intreaga de procese si contracte complexe, care altfel ar constitui o premisa pentru vanzarea de bilete de avion prin GDS la nivel mondial.

Ognjen Zeric, vicepresedintele eCommerce & Sales la Germanwings: „In ultimele luni ne-am extins puternic mixul de vanzari. Pe langa contractele incheiate de curand cu GDS, ne-am concentrat pe conectarea directa cu parteneri de vanzari si multiplicatori importanti. Astfel am reusit sa ne ridicam gradul de atractivitate fata de clientii-firma, organizatori si agentiile de turism. Coloana vertebrala a sistemului nostru eficient de vanzari o reprezinta in continuare website-ul germanwings.com, dar prin extinderea canalelor de vanzari reusim sa ocupam noi si importante segmente de piata.”

Dupa o colaborare de cateva luni cu Amadeus putem constata deja succesul acestei filozofii, prin cresterea numarului de bilete de avion vandute. In plus, multi clienti utilizeaza si posibilitatea de a combina, de exemplu zborurile Lufthansa, cu legaturile Germanwings, prin GDS. Agentiile de turism utilizeaza deja intens noile canale de vanzari ale Germanwings.

Linia aeriana low-cost dezvolta in prezent cu mare succes si conectarea directa, cu costuri accesibile, a partenerilor importanti de vanzari la sistemul de rezervare Germanwings, asa-numitul Direct Connect. Clientii-firma profita pe multiple planuri de structura de vanzari extinsa: Germanwings participa la programele pentru firme „Lufthansa Partner Plus”.

In paralel, compania aeriana low-cost ofera contracte speciale pentru clientii-firma, cu tarife flexibile si actualizate pentru firme (informatii suplimentare la: www.germanwings.com/firmenprogramm). Multi clienti-firma utilizeaza avantajele ambelor programe. Acestia fac rezervari atat prin canalele GDS (programul pentru firme „Partner Plus”), cat si prin Direct Connect sau prin website-ul Germanwings, intr-o sectiune speciala (tarife Germanwings pentru firme).

10 Sfaturi pentru a economisi bani in luna de miere

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: