Germanwings isi intareste colaborarea cu agentiile de turism si isi mareste in continuare prezenta in marile sisteme centralizate de rezervare (Global Distribution Systems - GDS).
Dupa o colaborare de cateva luni cu Amadeus putem constata deja succesul acestei filozofii, prin cresterea numarului de bilete de avion vandute. In plus, multi clienti utilizeaza si posibilitatea de a combina, de exemplu zborurile Lufthansa, cu legaturile Germanwings, prin GDS. Agentiile de turism utilizeaza deja intens noile canale de vanzari ale Germanwings.
Linia aeriana low-cost dezvolta in prezent cu mare succes si conectarea directa, cu costuri accesibile, a partenerilor importanti de vanzari la sistemul de rezervare Germanwings, asa-numitul Direct Connect. Clientii-firma profita pe multiple planuri de structura de vanzari extinsa: Germanwings participa la programele pentru firme „Lufthansa Partner Plus”.
In paralel, compania aeriana low-cost ofera contracte speciale pentru clientii-firma, cu tarife flexibile si actualizate pentru firme (informatii suplimentare la: www.germanwings.com/firmenprogramm). Multi clienti-firma utilizeaza avantajele ambelor programe. Acestia fac rezervari atat prin canalele GDS (programul pentru firme „Partner Plus”), cat si prin Direct Connect sau prin website-ul Germanwings, intr-o sectiune speciala (tarife Germanwings pentru firme).
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Bilet spre Dubai – o călătorie spre aventuri de neuitat
- Celebrul tenor Alin Stoica, care curând va cânta alături de Placido Domingo, dă voce muzicală lui Olaf în Frozen
- Tur-operatorul internațional Join UP! lansează în România vacanțe de vară de la 175 de euro și zboruri directe din 10 orașe