Setari Cookie-uri

Concierge - Ghid de Folosire

Hotelurile de lux va rasfata cu centre de spa, room-service, restaurante speciale, camere mari, terase pe masura si tehnologie de ultim moment. Insa oamenii fac intotdeauna diferenta... Multi dintre noi abia asteptam sa ne cazam si sa descoperim minunile hotelului si destinatiei alese si evitam sa apelam la poate una dintre cele mai utile si si valoroase minuni pe care ni le pune la dispozitie un hotel de lux: serviciile de CONCIERGE

1. Nu te feri sa fii, cateodata… ‘snob’

Alegeti-va cu mare atentie hotelul. Daca vreti sa aveti parte de servicii ireprosabile, nu va sfiiti sa cheltuiti ceva mai mult si sa va cazati in hoteluri recunoscute ca exceptionale.
Lantul, numele si mai ales renumele hotelului conteaza intotdeauna. Cautati review-uri pe internet, intrebati-va agentul de turism si cautati sa alegeti hotelurile cele mai apreciate si cautate de oamenii care calatoresc mult si cauta luxul si serviciile ieprosabile.
Acelasi concierge poate obtine rezervari de ultim moment mult mai usor sunand din holul unui hotel de renume precum Waldorf Astoria sau Trump Interntional din New York, Sanderson din Londra sau Four Seasons din Paris.
Daca stati intr-un hotel cu un restaurant "uber-trendy", precum celebrul Mandarin Oriental din New York sau Metropolitan din Londra, unde se fac rezervari si liste de asteptare cu doua luni in avans, trebuie sa stiti ca anularile de ultim moment sunt cunoscute si oferite de concierge oaspetilor interesati. Daca vreti sa faceti rezervari in restaurante sau cluburi trendy din oras, lasati mai bine concierge-ul sa dea telefonul de rezervare.
Un concierge de la un hotel de top va avea intotdeauna mai mult suces decat un oarecare Popescu sau Smith.

2. Sunati inainte de sosire

Fie ca sunteti intr-o calatorie de afaceri sau in vacanta, e bine sa sunati inainte de sosire si sa comunicati ce planuri aveti cat timp veti fi oaspete in hotelul ales.
Fie ca dati personal telefon sau o va face agentul de turism, este important ca specialistul local, concierge-ul sa stie ce anume avei de facut in timp ce va sta la dispozitie pentru a putea sa va programeze din timp anumite activitati sau sa va faca surprize placute. Un concierge de la Ritz-Carlton se ocupa de oaspetele sau inca dinainte ca acesta sa soseasca in hotel si chiar si dupa ce acesta a facut check-out-ul.
Daca in perioada in care veti fi in oras se vor intampla evenimente notabile conciergeul va va informa din timp. Si, daca va doriti cu adevarat sa obtineti anumite bilete rare sau sa aveti rezervate locuri acolo unde aat de putini au norocul sa ajunga, este recomandat sa va anuntati concierge-ul sa faca demersurile si rezervarile cat mai din timp.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
17 Noiembrie 2008
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.